Billige sko
Valutaer

Hjem >  Shipping & Returns

Shipping & Returns

Into Alle elementer er med gratis forsendelse i Italien! Du vil modtage din bestilling inden for 7 arbejdsdage!

Into Vilkår for www.landsbyforeningen.dk om tilbagelevering

Ind, når du køber hos os, ønsker vi dig til at holde helt tilfreds. Hvis en eller anden grund ikke er tilfreds med din ordre fra www.landsbyforeningen.dk og 'chefen kan vende tilbage til udskiftning eller refusion. Læs omhyggeligt de vilkår og betingelser for udskiftning nedenfor.
 www.landsbyforeningen.dk forbeholder sig ret til at opkræve et ekspeditionsgebyr på alle returnerede produkter.
 www.landsbyforeningen.dk tilbyder fuld refusion på mere 'elementer inden for 3 dage efter modtagelse af ordren. Det første skridt i processen for tilbagevenden og "kontakte vores kundeservice på www.landsbyforeningen.dk

Vi tilbyder fuld refusion på et element defekt eller beskadiget på grund af uagtsomhed på den del af www.landsbyforeningen.dk. Skader forvoldt uagtsomt den del af kurerer eller forkert brug foretaget af kunderne er ikke berettiget til erstatning eller tilbagebetaling.

Into The øjeblik vi modtager et objekt tilbage, vil vi undersøge det samme for at afgøre, om betingelserne er der for en tilbagebetaling. Alle dyr, der vil være »anerkendt en hel eller delvis tilbagebetaling vil have restitutionen for deres oprindelige udgifterne til forsendelse www.landsbyforeningen.dk.
 www.landsbyforeningen.dk ikke være »ansvarlig for udgifterne til returforsendelse.

Into

Into Told

Into It 's sjældent, men kan "ske besværet med at købe på internettet, og når levering af min vare, som skal vide, at der" for at betale et ekstra beløb. Normalt er det aldrig en stor figur, men kan 'gider. På toldområdet sommetider gøre stikprøvekontrol, og afhængig af kriterier, som ikke er meget klar, kan opkræve en afgift på importeret.

I www.landsbyforeningen.dk naturligvis ikke alt 'forårsage sådanne komplikationer ikke vil forekomme, for at tilfredsstille kunden. I tilfælde af, »at kunden, men" at betale en afgift, www.landsbyforeningen.dk ikke være forpligtet til at betale sådanne beløb.